Communicatiemiddelen

Folders, brochures, advertenties, jaarverslagen maar ook verpakkingen, presentatie- en beursmaterialen. Van ontwerp tot publicatie.

Beeldschermen zijn niet langer weg te denken uit onze samenleving. Toch zijn er tal van situaties denkbaar waarin je je doelgroep beter bereikt met niet-digitale media. Een digitale boodschap wordt vaak haastig gelezen op een klein scherm en de aandachtsspanne is kort. Voor je het weet ben je weggeswipet of verdrongen door andere berichten op iemands timeline.

Omdat het contactmoment met je doelgroep per touchpoint verschillend kan zijn werkt een niet-digitaal medium soms beter. In de ene situatie bereik je meer met een poster of een roll-up banner, in de andere met een folder of een brochure. Maar voor het beste resultaat kies je een mix. Een combinatie van middelen waarmee jij je doelgroep het beste bereikt.

CommDesign helpt jou met die middelen-mix die kan bestaan uit de volgende producten:

  • Folders
  • Brochures 
  • Posters
  • Roll up banners
  • Advertenties
  • Beursdoeken
  • POS materiaal
  • Verpakkingen